علمی و پزشکی

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا بینی چرب باز می گردد؟

بینی گوشتی چیست؟

بر اساس مطالعه پروفسور تامیر ، شاید برای شما جالب باشد که بدانید حدود 24 درصد از مردم کره زمین بینی دارند. این مدل بینی رایج ترین شکل و فرم بینی در انسان است. به گزارش CBS NEWS ، بینی چرب متعلق به بینی اینشتین است. زیرا عکس های اینشتین به وضوح گوشتی بودن بینی را نشان می دهد.

شاهزاده فیلیپ و مارک روفالو نیز چهره های برجسته ای بودند که بینی داشتند. ویژگی های اصلی بینی چرب ظاهر پوست چرب ، ضخامت پوست بینی ، عرض و حجم بینی است.

از کجا بفهمیم بینی چرب است؟

بینی های گوشتی معمولاً وجود دارد باز شدن منافذ پوست تعداد زیادی وجود دارد. پوست ضخیم بینی گوشتی به وضوح قابل مشاهده است. ترشح غدد چربی بینی گوشتی معمولاً بسیار زیاد است. بال های بینی بزرگ و از بسیاری از سوراخ های بینی بیرون زده است. نوک بینی گوشتی پهن تر از سایر سوراخ های بینی است. Blubber همچنین پوششی است که چربی را در خود نگه می داردبه

در اینجا شایع ترین ویژگی های بینی چرب وجود دارد به گفته دکتر میشل لی ما به این موارد اشاره می کنیم:

  • پوست ضخیم
  • غضروف کوچک و ضعیف
  • غشای سنگین بافت ها
  • چاقوهای بزرگ و گرد

بینی چرب چطور است؟

جراحی بینی یکی از پیچیده ترین و منحصر به فردترین جراحی های بینی استبه بینی گوشتی دارای مقدار زیادی پوست ضخیم است. این پوست باید در حین جراحی بینی نازک باشد. کاهش ضخامت پوست بینی باید بسیار حرفه ای و ملایم باشد. هرگونه برداشت غیرحرفه ای از بافت پوست می تواند منجر به زبری بینی شود.

یکی دیگر از بخشهای مهم جراحی چربی ریش تقویت غضروف بینی است. وزن بینی بسیار بیشتر از سایر انواع بینی است. واضح است که این وزن فرد را در موقعیت دشواری قرار می دهد پایین آوردن نوک بینی بعد از عمل بودن؛ این به این دلیل است که ساختار بینی قدرت مقاومت در برابر نیروی جاذبه و افتادگی بینی را ندارد.

بنابراین راه حل او چیست؟

برای داشتن بینی با شکل و فرم دلخواه ، لازم است ناحیه غضروفی بینی تقویت شود. معمولاً از غضروف گوش یا دیواره تلقیح می شود. گاهی از این عمل غضروف مصنوعی برای بینی برای استحکام و دوام پایه زیر پوست بینی استفاده می شود. پس از این مرحله می توان بال های بینی را جمع کرد و استخوان بینی را آماده کرد تا شکل و فرم دلخواه را ایجاد کند.

آیا بینی چرب باز می گردد؟

بینی چرب باز است یا بسته؟

به گفته دکتر میشل لی ، پزشک و پزشک کلینیک بورلی هیلز ، شاید شما هم سوالی داشته باشید: آیا جراحی بینی باز برای بینی چرب یا بسته مناسب است؟ قبل از توضیح ، باید تفاوت جراحی بینی باز و بسته را بدانید.

جراحی بینی بسته: در جراحی بینی بسته ، حداقل برش در ناحیه زیر تیغه بینی این اتفاق می افتد و پزشک حداقل سطح دسترسی به استخوان بینی و اندام فوقانی را دارد.

در این جراحی ، آسیب بسیار کوچکتر از بینی باز است و پزشک می تواند تغییرات لازم را در بینی فردی با کمترین تومور ایجاد کند. محدودیت های این روش جراحی از جراحی بینی پیچیده جلوگیری می کند. دلیل آن موفقیت است بسیار محدود ممکن است.

جراحی بینی باز: در جراحی بینی باز ، متخصص جراحی را با ایجاد برش های لازم در گوشه تیغه ها و در قسمت پایین بینی شروع می کند. دسترسی بهینه به تمام بخشهای ضروری جراحی زیبایی بینی، این تکنیک در دسترس است و جراح می تواند هرگونه تغییری در استخوان ، پوست و غضروف بینی ایجاد کند.

بر اساس توضیحات داده شده ، می توان گفت جراحی چربی بینی که نیاز به تغییرات زیادی دارد ، با جراحی بسته امکان پذیر نیست. اما با جراحی بینی باز می توانید به راحتی تمام تغییرات لازم را در پوست بینی ، تیغه بینی و بالها ایجاد کنید.به

دوره بهبودی جراحی چربی ریش چقدر است؟

آگاهی از دوره نقاهت جراحی بینی می تواند به افراد کمک کند تا بعد از جراحی به خوبی آماده شوند. به گفته دکتر فانک گچ ، در باره .. کاهش تورم ناشی از جراحی بینی چرب روزها طول می کشدبه

پس از گذشت 8 روز ، فرد معمولاً توسط متخصص مورد بررسی قرار می گیرد تا بخیه ها برداشته شود و آتل یا گچ روی بینی برداشته شود. در این مرحله ، مراقبت های بعد از عمل بسیار جدی تر از قبل شروع می شود. می توانید بعد از 8 روز با استفاده از چسب روی بینی به کار خود بازگردید و عمل نور را ادامه دهید.

تقریباً از هفته سوم .. به چه کسی ۳۰٪ تورم داخل و اطراف بینی را کاهش می دهد و در هفته ششم ، 50-60 احتقان بینی بدون تورم و کپک است. توجه داشته باشید که هرگونه آسیب ، فشار یا عدم مراقبت بعد از جراحی بینی می تواند برای شما مشکل ساز باشد. بنابراین سعی کنید در این مورد بسیار محتاط باشید.

آیا شما کاندید جراحی بینی هستید؟

به گفته دکتر میلر ، جراح زیبایی در منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هرگونه عمل جراحی ، باید در نظر بگیرید که کاندیدای مناسبی برای این عمل هستید. تبلیغات در زمینه جراحی زیبایی معمولا با تشویق افراد به استفاده از خدمات جراحی زیبایی همراه است.

همه چیز در این تبلیغات به خوبی ارائه شده است و این تبلیغ شامل تنظیمات منفی در دنیای واقعی نیست. به همین دلیل ، بسیاری از افراد پس از دیدن آگهی تصمیم به انجام عمل جراحی زیبایی می گیرند. اما بهتر است قبل از عمل حقایق عملیات را بدانید و سپس اقدام کنید. در زیر ما نامزدهای جراحی زیبایی بینی روغنی را بررسی می کنیم:

  • افرادی که از ظاهر بینی گوشتی راضی نیستند
  • افرادی که با واقعیت بینی گوشتی آشنا هستند و محدودیت های جراحی را می دانند
  • افرادی که در محیط سخت و خطرناکی مانند سالن های بوکس و ورزش نیستند
  • افرادی که می توانند مراقبت های بعد از عمل را حفظ کنند

دکتر امیرحسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح تهران است. به لطف تجربه و سابقه این پزشک جراحی بینی ، وی مشهورترین جراح تهران شد. می توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید. در پیوند زیر

منبع: سایت دکتر امیرحسین محمدی مفرد

* گزارش تبلیغات

دکمه بازگشت به بالا