علمی و پزشکی

ماهواره‌های کانادا به کمک اوکراین آمدند

“مایک گرینلی” سازنده “MDA” در یک بیانیه گفت: تصاویر گرفته شده توسط ماهواره های ما که به دلیل وجود شرایط آب و هوایی به فرد است، با سایر منابع تصویری از شرکت های تجاری رصد زمین، ادغام و تجزیه و تحلیل و تحلیل. خواهند شد تا گزارش‌های اطلاعاتی امع و نزدیک به در لحظه را برای تهیه کنند.

وی افزود: ما مفتخریم که می‌توانیم از قابلیت‌های ماهواره‌های راداری خود استفاده کنیم و بتوانیم هر کاری را در توان خود برای کمک به دولت برای محافظت از محیط‌های مختلف انجام دهیم.

“MDA” نوعی تجهیزات و فناوری است که در زمینه “MDA” استفاده می شود. این شرایط در نقاط مختلف جهان و در ایالات متحده متفاوت است. مهمترین محصولات این شرکت شامل “کانادارم” است که توسط “شاتل فضایی ناسا” استفاده می شود و همچنین “کانادارم 2” w “dḵstr” ḵh twsṭ ạy̰stgạh fḍạy̰y̰ by̰nạlmlyẺrf mwrd.dhrf.

“کانادارم” (Canadarm) مجموعه ای از بازوهای مکانیکی است که بر روی شاتل های فضایی و ایستگاه های فضایی نصب می شود تا بار و اجسام خارجی را در پیاده روهای فضایی جابجا کند. این ابزار توسط “آژانس فضایی کانادا” طراحی و ساخته می شود.

سیستم راداری “MDA” همان رادار “MDA” است. به عنوان مثال، این شرکت ماهواره “رادارست 2” را که از دسامبر 2007 DWR sy̰ạrh MA my̰cẖrkẖd W hmcẖny̰n SH fḍạpy̰mạy̰ “رادارست صورت فلکی” RA sạkẖth AST KH دکتر zẖwỷn 2019 BR را سرخ کردن Fraz mwsẖḵ fạlḵwn “9” mt’lq BH شرکت “ạspy̰sạy̰ḵs” BH مادر زمین رستگار شده است.

بیانیه کوتاه “گرینلی” مشخص است که “MDA”

هیچ خطری وجود ندارد. بری mtẖạl، شرکت “ḵạplạ ạspy̰s فضا” (کاپلا) mstqr دکتر ḵlrạdw NYZ tṣạwy̰r “SAR” AZ ạwḵrạy̰n RA دکتر ḥmlạt 24 fwry̰h rwsy̰h tẖbt ḵrdh AST W fḍạpy̰mạhạy̰y̰ KH twsṭ شرکت “mḵsạr tḵnwlwjy̰z” (Maxar فن آوری)، “plnt” (سیاره ) و بلکااسکای “(BlackSky) ادارات می شوند، عکسهایی از تهاجم روسیه به شهروندان و آنها گرفته اند. به عنوان مثال،” مکسار “اخیرا مجموعه ای از عکس ها را منتشر کرده است که نشان می دهد خسارات سنگینی به فروشگاه های مواد غذایی، خانه ها و سایر ساختمان های ساختمانی می دهد. غیرنظامی در شهر محاصره شده “Mariupol” (Mariupol)

46

دکمه بازگشت به بالا