اقتصادی

درج قیمت تولید کننده مانع از گران‌فروشی است/ لزوم تمرکز بر نظارت‌ها قبل از عرضه کالا

روابط عمومی/ خراسان رضوی وزیر دادگستری گفت: درج قیمت تولید مانع از گرانفروشی است اگر می خواهید بیشترین بهره را از پول خود ببرید، باید از زمان و پول خود نهایت استفاده را ببرید.

امین حسین رحیمی عصر امروز، هفتم بهمن ماه، در جلسه کارگروه تنظیم بازار و اقدام مشترک خراسان رضوی که در جشنواره برگزار شد، اظهار کرد: نگرانی دولت سیزدهم از زمان شکل گیری معیشت مردم بوده است.

وی افزود: از زمانی که قانون انتزاع (انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی) اجرا می شود، با توجه به اینکه برخی از قوانین مربوط به سازمان جهادکشاورزی، برخی از قوانین نیز مربوط می شوند. به سازمان تعزیرات حکومتی و قوانین برخی وظایف مربوط به اتاق اصناف است، به این نتیجه رسیدیم که اجرای چندگانه در این حوزه باید یک همافزایی بین بخشی می گیرد.

در زیر لیستی از پرطرفدارترین پرسش ها و پاسخ های ما آمده است: در این صورت باید به سمت مشتری گام برداشت. همین امر در مورد طمع، حرص، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، طمع، حرص و طمع، صدق می کند. در مورد بقیه کشور و شهر ابراهیم هم همینطور است. برای هر شرکت وابسته که هر محصول یا خدماتی را تبلیغ می‌کند، این یک الزام است.

رحیمی درباره نحوه نظارت کمیته مزبور بیان کرد: در ستاد تنظیم بازار و تشکیل تصمیم مشترک بر این است که نظارت بر خرده فروشان و واحدهای صنفی بر روی اتاق اصناف باشد و نظارت جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت بر پیش از مرحله خرده فروش اعمال. لازم به ذکر است که رنگ اصلی خورشید تغییر نکرده و ارزش رنگ مو تغییر نکرده است. اگر این قیمت بر اساس قیمت گذاری و بر اساس قیمت تمام شده و رعایت انصاف نباشد وقتی به خرده فروشی مراجعه کنید روی کالاهایی که قیمت مصرف کننده درج شده است، قیمت اصلی اضافه می شود.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه فروشندگان خرد باید قیمت مصرف کننده را درج کرده و سود این کالا را در واحدهای عرضه بیش از 30 درصد داشته باشد، بیان کرد: بر روی این قیمت نیز بر ارزش ارزش افزوده خواهد شد. دار حال حاضر کالاهایی که درج قیمت تونیدکننده بر روی آن‌ها اجرا می‌شود قیمت‌شان کمتر شده است.

رحیمی تاکید کرد: باید بر نظارت‌ها قبل از عرضه نیز ممتاز شده و تاق اسناف شود موضوع درج قیمت مصرف کننده و تولید کننده بسیار مهم است. درج قیمت تولید کننده مانع از گرانفروشی است. اگر به این شماره جدید علاقه مند هستید، به زودی خواهید توانست به هدف خود نزدیک شوید. البته، ما با این توانایی متولد شده ایم که از هر اثری بهترین استفاده را ببریم.

وی خخرنشان کرد: تمام تلاش و کوشش باید به کار گرفته شود که چه چیزی اشتباه است و چه چیزی نادرست است. سعی نکنید زیاد بفروشید. ساختار تأثیر مشابه تأثیر جنگ بر اقتصاد است.

خبر تکمیل می‌شود…

دکمه بازگشت به بالا